Bez kategorii

Wakacje za nami

Długo szukaliśmy ze znajomymi kreatywnego sposobu zorganizowania urlopu. Wiele czytaliśmy o przyczepach kempingowych, z takiego powodu sami zadecydowaliśmy sprawdzić tę formę relaksu.

Cena wynajmu samej przyczepki to nie tak horrendalna opłata, zważając na wygodę podróżowania i oszczędzone na noclegach Najlepiej dobrać na pojazdy z wysokiej półki, jak chociażby przyczepy kempingowe Tabbert. Ta marka oferuje wielorakie modele przyczep, od mniejszych przez średnie, po takie duże i przepastne. Dodatkowo wyposażenie i przedsionek przyczepy kempingowej są dziś nadzwyczaj luksusowe. Bez problemu możemy spotkać w takich przyczepach czasem niezwykle wygodne, duże łoża oraz wysokiej jakości sprzęt kuchenny

Wczasy spędzone w przyczepie zorganizowaliśmy na jednym z malowniczych pól dla kempingów na północy Włoch. Pobyt tam był niedrogi w przyrównaniu do ofert, hoteli w najbliższej okolicy. Poznaliśmy na kempingu także bardzo wielu interesujących podróżników, zakochanych odpoczynku. Mieliśmy możliwość dowiedzieć się od nich wiele nt. ciekawych miejsc, o których to nie przywołują ulotki. W dodatku zupełna mobilność i doświadczenie autonomii, które gwarantował nam własny dom na kółkach jest przeżyciem rewelacyjnym.

Przed urlopem musimy na pewno jednocześnie szczególnie skrupulatnie zweryfikować stan techniczny własnego auta. Ładując ładunki do kempingu, trzeba ulokować je równomiernie. Naturalnie przed wyruszeniem do naszego miejsca końcowego warto przestudiować, na jakim kempingu dokładnie będzie nam dane stać przez dłużej razem z własnym lokum na kołach. Nie we wszystkich miejscach bowiem mamy taką możliwość.